Greens to start the day in a good way

2016-04-14 | 12:28:00

Vaknade upp och kände för att rensa ut hemmet från alla onyttigheter. Men istället åkte jag till affären och köpte en massa grönt och frukt. Nu skall jag (ännu en gång) försöka vara lite nyttigare i vardagen. Jag har så lätt att falla tillbaka i dåliga spår, till exempel slänga i mig en kexchoklad när jag är hungrig istället för att ställa mig och göra något vettigt att äta... Kasst.
 
I alla fall så såg min frukost ut såhär i morse. 2 hårdkokta ägg med örtsalt och en grön smoothie. Så här gör ni den om ni är intresserade:
1 banan
2 nävar färsk babyspenat
1 dl kokos eller mandelmjölk
Frusen mango
Citronsaft
(Skall även försöka få tag i något grönt pulver att hälla i mina smoothies så de blir lite extra boostade. Någon av er som har något tips?)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är precis likadan! Men vad duktig du är som kör igång!

2016-04-14 @ 14:27:48
URL: http://punkten.nu
Postat av: Emma

Spirulinapulver!

2016-04-14 @ 18:59:55
URL: http://nouw.se/eemmafoss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0