trerätters en lördagkväll

2015-01-25 | 00:05:36
Bädd av ruccola med rödbetor, fetaost och honung. Tror det hade varit supergott med rostade pinjenötter till. Men får bli nästa gång!
Rödlök och saltade tomater blir aldrig fel som sidedish!
Färsk pasta med limekyckling till huvudrätt
En lättare efterrätt. Cocosglass och passionsfrukts-sorbet, med hallon och choklad.
 
Efter en utmattande dag på jobbet med (helvetes)migrän bjöd jag på trerätters hos mig. Är fortfarande helt slut och migränen vägrar ge sig, så nu skall jag bara försöka somna så jag vaknar upp pigg och glad imorgon.
Råkade ha helt fel inställning på kameran när jag tog kort också, så ni får ursäkta detta haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0