stay in bed - kind of day

2015-01-15 | 12:38:00
 
Hur mycket mersmak får man inte när man haft sovmorgon en dag? Vill aldrig lämna min säng. 
Det är så perfekt i mitt sovrum, fönstret är runt hörnet så blir aldrig väckt av ljuset. Thank you God!
Nu skall jag sätta på mig ett ansikte innan det bär av för lunch med Joanna. Ikväll blir det även ett kort jobbpass, härligt!
 
You get so comfortable with late mornings, don't you? I never want to leave my bed. 
My new bedroom is so perfect too, i never wake up because of the sunlight in my eyes. Thank's God for that!
Now I have to get ready for lunch with my friend Joanna. Tonight i'll be working a brief shift at IKEA also, lovely!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0