Mitt 2014

2015-01-11 | 22:55:41

Beskriv året med tre ord.
Lyckligt, stressigt och kul.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Jubel – Klingande, Say something - a great big world, Shake it off - taylor swift, Slepless - cazzette, Wasted - tiesto... Finns ju hundra låtar!

Vart reste du under 2014?
Rhodos, Kreta, Järvsö, Dubai(x2), Abu Dhabi (x2), och Branäs

 

Har du blivit bättre på något?
Jag har fått mycket bättre tålamod. Är ännu inte fulllärd dock. Även blivit bättre på att lyssna på mig själv och inte alltid ta andra före.

Vad var extra bra?
Det som vart höjdpunkten med mitt år måste varit mitt jobb på biltema. Har aldrig trivts så bra på en plats, och har verkligen varit lycklig 90% av året pga. det. Mina vänner och min familj också såklart. Kreta var magiskt. Så underbart att få resa utomlands med mamma, vilket aldrig händer annars. Summerburst ägde. Alla resor och ah, vardagen. Kan egentligen inte klaga!

Lärde du känna några nya människor?
Ja absolut. Freja är väl den jag kommit närmast av mina "nya" bekantskaper. En vän för livet verkligen. 

Bästa valet du gjorde?
Den var svår.. att jag valde att följa med till summerburst?

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Min personliga utveckling. Om man får säga det? Har blivit så mycket mer positiv till allt. Lärt mig att ta mycket ansvar också, vilket är kul!

Största framgång på det privata planet?
Tar inte lika mycket skit. Säger ifrån. Växt som person som sagt. Börjat inse att man inte kan vänta på personer som sitter fast. Om de vill med på ens äventyr är det upp till dem och inte mitt ansvar längre. 

Vem saknade du?
Min familj som bor på andra sidan jorden. Hugo, saknar ihjäl honom fan. Malin och Cornelia!

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Fokusera på mig själv. Utvecklas. Leva. Resa. Jobba för min framtid. Göra mer saker på sommaren!!!

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
2014 är rätt svårslaget faktiskt. Men absolut, 2015 kommer nog bli minst lika bra! Kanske finner kärleken också? Hade vart gött haha...

Vad kommer du sakna från 2014?
A. Mitt gamla jobb. Att bo hemma och få allt levererat haha.. Alla fina minnen med mina underbara vänner. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0