Komma igång

2015-02-02 | 22:19:00

Hej på er goingar! Slänger in en kass mobilbild, då jag inte hunnit ta annat idag. Har, utan att överdriva, vart igång hela dagen med massa ärenden och spring hit och dit. Inte en lugn sekund. Fick sedan början på migrän, så tänkte gå hem och vila lite.. Men istället drog jag på mig träningskläderna och gick på ett kettlebells-pass på gymmet. BRA migränmedicin det där! BRA beslut Klara!
Jobbigaste passet jag varit på tror jag, (förutom body combat) och jag trodde verkligen att jag skulle ramla ihop efter uppvärmningen! Mina ben är helt slutkörda, så jag går som en fotbollskille nu och gnyr för varje steg. Men vill man vara fin, får man lida pin. 
Imorgon skall jag träna igen, om jag kan komma upp ur sängen dvs. Och skall såklart fixa lite inlägg till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0