en sjuk hälsning

2015-02-12 | 11:12:00
 
Godmorgon på er!
Sitter ihopkurad i sängen med dubbla lager kläder och filtar, har en riktig frossa och endast sovit 3 timmar inatt.. Har nämligen dragit på mig feber och ett rejält halsont. Är så arg. Varför skall detta komma nu när jag äntligen kommit igång med träningen och fått en massa tider på jobbet?
Skall därför testa alla huskurer som finns, så igår och idag blir det en massa vitaminer och äckligt honung/ingefära vatten. Avskyr verkligen honung... Men det skall tydligen hjälpa, så jag får väl testa. 
Skall även svepa i mig en sådan här smoothie varje dag, som är sååå äcklig(!). Gjord på ingefära, spenat, banan, kiwi och mandelmjölk. 
 
Nog om mina matvanor idag haha, nu blir det film och kureringsdags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0