svar på tal

2014-09-25 | 21:58:00
 Teorin kan ju skjuta sig i huvudet också. HATAR ATT PLUGGA
 
Carro Om:
Jag undra bara hur många körlektioner du tagit än så länge? Ska ta körkort snart och vill veta lite hur det funkar :)
 
Svar: Hur det fungerar är helt från person till person. Hur mycket man kört hemma osv. Jag körde en del med pappa för hundra år sedan. Men sen flyttade han, och jag och mamma kommer inte överens för fem öre i bilen. Så jag kommer ta ca 20 lektioner, dvs att jag bara kör på körskolan. Hade behövt betydligt mindre om jag körde hemma. Sedan jobbar jag hela tiden, så får ta fler lektioner om det går lång tid mellan. Då man glömmer lätt... Så det suger.
Om du bor i uddevalla rekomenderar jag Falcks. De är dyrast, men lärarna är verkligen så bra! (Micke är världens bästa och roligaste)
Sedan tycker jag att du ska ta tag i det direkt! Jag ångrar som fan att jag skjutit upp det. Skäms som fan att jag är 20 år gammal när jag tar mitt körkort... Syrran fick sitt innan mig liksom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0