10 things you didn't know about me

2014-05-14 | 23:44:57
1. Jag har grov klaustrofobi. Skulle på riktigt dött om jag blev instängd någonstans.
2. Jag har haft tandställning i flera år (är dock inte helt nöjd med mina tänder än, så ska kolla upp lösningar)
3. Har väldigt lätt att bygga muskler på benen, men alla andra kroppsdelar är typ omöjliga att få synliga muskler på...
4. Jag har sjukt svårt för att bli kär. Bara varit det en gång.
5. Jag dricker fortfarande välling. Finns inget annat jag kan få i mig på morgonen. (och nej, inte bebisvälling)
6. Min favoritsak i hela världen att göra är att prommenera. Vet på riktigt inget bättre eller mer avslappnande!
7. Är väldigt kreativ
8. Värsta jag vet är att bli skrämd, bära tunga saker eller folk som lespar/smaskar
9. Jag kan inte bråka med folk (förutom familj) om jag inte är jättefull.
10. Jag är jättealergisk mot snöbollar, (alltså godisen med kola i mitten och vitt puder runt). Svullnar upp och får massa prickar i hela ansiktet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0