1 maj

2014-05-01 | 19:53:00
Torsdag idag och första maj, vilket betyder 100% OB. Hur gött då? Jobbade öppning-stängning idag, så kom ganska nyligen hem. Bästa mamma hade köpt donken till mig, så nu ligger jag helt utslagen och mätt i sängen och kikar Kardashians! Blir så sjukt beroende av serier... Kan inte sluta titta haha.
Råkade sträcka mitt lår något sjukligt igår också, så haltar nästan framåt nu. Vilket suger, då jag inte kan springa.. Men men, det går säkert över om någon dag!
Imorgon väntar mer jobb och sen kommer min efterlängtade mormor hit och även min bästa Becci. Ingen är nog gladare än mig!



Kommentarer
Postat av: B

vaaart ser du The Lardashians??? Har letat i evigheter!

Svar: Tankar dem! Har inte hittat någonstans där de finns streamade! :)
Klara Miller

2014-05-04 @ 16:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0