Skolgatan 8

2014-03-27 | 10:32:56
Om jag någon gång ska flytta och köpa egen lägenhet i Uddevalla så skall det vara på Skolgatan i detta huset. Vi bodde där i en 6a när jag var mindre och det är sååå fint! Högt i tak, sjukt stora rum med supervackra, stora fönster och byggnaden är så gammal och fin. 
Här kommer lite bilder från den nyrenoverade 3an som nu finns på marknaden för ca 1,5 mille.
Köket med utgång till balkong
Vardagsrummet. Älskar de stora fönstrena.
De två sovrummen. Alltså jag avlider. Vitt golv också. Min dröm!!!!!
En till bild från köket.

Så om någon känner sig extra snäll... Köp denna lägenhet till mig!!! Så blir jag gladast i världen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0