78

2014-03-20 | 20:14:04
Såhär har jag gått klädd ikväll. Var nyss på invigningen av Rut and cirkle som öppnat på Torp här i Uddevalla. Det var kaos. Folk verkligen överallt, så man fick ju dra åt sig plaggen som såg bra ut direkt. Avskyr sådana stressiga miljöer -så som invingningar och rea. Men det gick ju bra endå. Fick med mig en hel del, så nu ekar det i plånboken igen.
Tog bilderna i all hast, därav de kassa poserna och den dåliga kvalitén.
 

Tröja - Zara, Läderbyxor - H&M, Skor - Zara
 

Någon som hade frågat vart tröjan var ifrån i ett tidigare inlägg. Svaret är alltså Zara. Men jag brukar vika upp den, då det egentligen är en klänning.
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Fryser inte ni bloggare som går med sandaler och bara fötter? Jag skulle förfrysa fötterna av mig den här årstiden haha. :P

2014-03-21 @ 10:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0