Midsommar đŸŒș

2014-06-21 | 22:42:00
 
IgĂ„r var det midsommar och vi startade dagen som alltid med champagnefrukost hos mina kĂ€ra grannar. Riktigt mysigt var det och vi kunde inte fĂ„tt bĂ€ttre vĂ€der. NĂ„gra glas champagne senare vinglade vi hemĂ„t för att fixa oss och sedan dansa runt midsommarstĂ„ngen och luncha med slĂ€kt, grannar och vĂ€nner. KvĂ€llen/natten spenderades pĂ„ ett regnigt smögen men hela dagen blev i alla fall lyckad. Är sĂ„ glad att jag fick spendera den med mina bĂ€sta vĂ€nner och min familj.
Jag tycker verkligen att midsommar borde spenderas "hemma" med kompisar istÀllet för att envisas med att dra ut pÄ krogen. Allt blir liksom sÄ mycket mysigare och roligare!
Det kommer mer bilder nÀr jag hÀmtat min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0