TBT - min student

2014-01-23 | 21:43:41
Nu är det inte långt kvar för er som går tredje året att äntligen få ta studenten. Jag är så avundsjuk på er. Hade gett vad som helst för att få stå där, skrikandes på flaket med världens största leende och lyckorus.
Jag kan med säkerhet säga att det var den lyckligaste dagen i mitt liv. Man sveps verkligen med i någon slags "dimma" och allt känns bara så jävla bra!
 
Visst är det lite tråkigt att lämna sin klass som man kommit så nära under åren. Men det är verkligen en sådan frihet att slippa skolan. Det känner jag fortfarande, även om jag saknar att faktiskt ha skolarbeten och någonting att göra varje kväll. Nu när man jobbar lämnar man jobbet när man kommer hem och det blir verkligen en helt annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0