Tips: Desperate Housewives

2014-02-27 | 21:23:52
Kommer ihåg när jag såg det första avsnittet år 2004 hemma hos mamma. Skulle igentligen gå och lägga mig, men hon lät mig stanna uppe för att kolla, och efter det var jag hooked.
 
Började kolla om serien för några månader sedan och idag har jag sett klart alla 8 säsonger. Som jag har skrattat och gråtit till denna serien. Man blir förälskad i karaktärerna (i alla fall jag. Har en tendens att bli lite beroende av mina serier...) Känns så tråkigt att de inte fortsatte och gjorde fler säsonger.
 
Men nu till tipset. Om någon där ute är sugen på att följa en serie där det händer nya saker hela tiden, där man aldrig tröttnar och där det handlar om allt från kärlek till mord, så rekomenderar jag denna serie till tusen. Bästa på länge!
Teri, Felicity, Eva och Marcia är ju inte dåligt snygga heller!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0