svar på tal

2014-02-27 | 22:24:13
Josse Om: Grill/rökringar
Hej, jag förstår inte riktigt var du inte i dubai i endast tre dagar? Eller har ni bestämt er för att stanna lite längre. Otroligt fina bilder och du är hur snygg som helst! Kan du inte berätta lite om ställen man MÅSTE besöka när man åker till Dubai? Ska nämligen dit om 2 veckor =)
Svar:
Hej! Jo vi var i Dubai i tre dagar och 7 dagar i Abu Dhabi som ligger någon timma bort. Min pappa bor nämligen i Abu Dhabi, så vi sov hos honom. 
Du kommer älska Dubai, det finns massor att göra. Men om det är din första gång rekomenderar jag dig att besöka Atlantis (ett stort hotell som ligger ute på palmen). De har även en stor vattenpark kopplad till hotellet som sägs vara grym! Bjur Khalifa är även ett måste - världens högsta torn. Alla köpcentrum är fräcka och enormt stora. Mina favoriter är Mall of emirates och dubai mall. En annan populär sevärdighet är Ferarri world som ligger i Abu Dhabi, jag har ännu inte varit där, men det skall vara riktigt grymt! Sedan tycker jag såklart att du skall besöka massa stränder, moskéer, MARINAN som är helt underbar osv. Finns som sagt så mycket att göra! En ökensafari ligger också högt upp på listan!
Hoppas du fick dig lite tips! Bara att kommentera och fråga mer annars. Kramis
 
manda Om:
Vilket yrke tänker du dig? Flygvärdinna kanske? :
Svar:
Jag har ännu inte bestämt mig för vad jag vill bli. Men absolut, flygvärdinna har jag funderat över då jag blivit förfrågad om det när jag varit i Abu Dhabi. 
Här hemma funderar jag dock på att utbilda mig till någonting inom Medicin. Tycker det är så intressant. Men vi får se, just nu lever jag bara i nuet.
 
Lisa Om:
Sjukt goa bilder! Vad har du för kamera?? :)
Svar:
Tack så mycket! :D Jag har en Nikon D3100 och skiftar mellan objektiven: AF-S Nikkor 18-55 mm och AF Nikkor 50mm
Skall köpa ett nytt snart, men har ännu inte bestämt mig för vilket. Någon som kan komma med tips?
 
Har ni fler frågor är det bara att ställa dem. Svarar på allt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för drinkar? Vet du vad det är i dom? Ser suepergott ut!!

2014-03-03 @ 08:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0