First day/burj khalifa

2014-02-20 | 21:03:52
Vi bodde på ett toppenhotel i internet media city som heter Gloria hotel. Nära till nästan allting, toppenrum, fin pool och grymt bra service!
När vi kom fram till Dubai lunchade vi på en libanesisk resturang. Allting var såå gott och vi blev väldigt mätta som ni kan se.
Anwar framför utsikten från våra rum. Den var MAGISK.
Eftermiddagen spenderades vid poolen med världsgoa drinkar.
På kvällen drog vi till Dubai mall för att kika in shopping centret, acvariet, Burj Khalifa och vattenspelen. Vi hamnade på en resturang med perfekt vy och god mat. En toppen första kväll i Dubai.
Morgonen därpå åt jag och Lina världens brakfrulle medan Anwar sov ut.
 
Har tagit över 1400 bilder under dessa tre dagar vi spenderat i Dubai. Så jag har en del att kika igenom och redigera innan det hamnar här. Men ha tålamod mina vänner, det kommer en massa bildbomber framöver.
Nu måste jag sova. Får fixa mer till morgonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0