SVAR PÅ TAL

2014-08-01 | 22:50:00
Sara Om:                                 
Hej klara! Hur mycket sparar du i månaden? Ungefär en vanlig månad? Vad prioriterar du att lägga pengar på o har du några spardrömmar? :) bra blogg!
Svar:
Hej! Jag försöker lägga undan minst 10 000kr i månaden. På vintern blir det inte lika mycket då jag inte har lika många jobbtider. Men skall försöka skaffa mig två jobb så att jag kan fortsätta spara :) Har inget direkt mål med hur mycket jag skall spara. Hoppas bara på att kunna lägga undan runt 8 eller mer varje månad.
Kläder, smink, äta ute är det jag spenderar mest pengar på. Men det jag sparar till är främst inredning till framtida lägenhet och resor. Man vill ju kunna unna sig. Tusen tack! :)
 
Anonym Om:             &       
Vilket datum ska ni till Rhodos?😃
Svar:
Vi sticker ner den 20:e augusti. Så det är inte långt kvar nu hihi!
 
Sara Om:             Singoalla                                                 
Vart är den fina vita blusen ifrån? :)
Svar:
Blusen är från Gina Tricot
 
 
manda Om:             Selfcontrol       
 Fina! Är det födelsedagsblommor? Vad fick du mer för fint? :)
Svar:
Ja, det var födelsedagsblommor. Älskar blommor!! Fick massa fina saker. Mest flytta-hemifrån prylar som glas, bestick osv. Pengar, mycket alkohol, kläder, smycken, tavlor, presentkort. Är väldigt nöjd. Har världens finaste vänner och familj! :D
 
Huur lyckas du hålla vikten trots att du äter så mycket carbs? :D Avundsjuk.
Svar:
Haha håller inte direkt vikten. Eller ah nu har den väl stannat på en viss siffra. Men målet är att gå ner ca 3 kg. Äter det jag tycker är gott liksom. Kanske lite för ofta dock, men vadfan, det gör väl inte så mycket.
 
lina Om:             Så sant, så sant       
kan du kanske rekommendera lite bloggar? din är den enda "vanliga" bloggen jag läser såå om du vet någon bra, holla
Svar:
Jag läser typ de flesta vanliga bloggarna som Angelicka Blicks, Kenzas, Victoria Törnegren, Lisa Olsson, Janni Déler osv. "Vanliga" bloggar så rekomenderar jag hannalischious, nathalie sandqvist, och mina vänners jorebecca.blogg.se, linairene.blogg.se, lansanna.blogg.se.
Jag läser typ 100 bloggar om dagen, så lite svårt att skriva ner alla här!
 
Svar:
Antar att du menar preggers som i pregnant? Och nej det är jag inte och har aldrig varit :) Sorry to dissapoint you.
 
Anonym Om:             Men ja tack       
Snyggaste 90-92erna i Uddevalla? :)
Svar:
Har väldigt dålig koll på killar i uddevalla överlag känns det som. Får väl dra mig ut o ragga.
 
anonym Om: summerburst 2014 del 2
hej! måste fråga vart du har köpt din fina gula jumpsuit? :)
Svar:
Hejhej! Den är köpt på bikbok. Visst är den snygg? Är helt förälskad!!!!

VAR INTE BLYGA MED ATT KOMMENTERA, SVARAR PÅ ALLT ELLER DET MESTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0