Svar på tal

2014-04-03 | 08:17:54
Från anonym:
Var får du fram hur man "stavar" med EKG? Har tänkt mig en tatuering med EKG text men vet inte hur man skriver de, hur får man reda på det? :)

Svar:
Det går inte att skriva ord med EKG, eftersom det är en metod som illustrerar hjärtats aktivitet. (Alltså hjärtats rytm som visas på en skärm).
Men när jag gjorde min tatuering med EKG så googlade jag bara olika EKGn och satte sedan ihop det med en text i mitten :) fråga din tatuerare om han/hon kan skissa ihop någonting annars? De brukar veta vad det är :) Kramis 
Skall lägga ut en bättre bild på tatueringen ikväll. Den föreställer iaf EKG-keep going-EKG

Kommentarer
Postat av: j17

Sexig :D

2014-04-03 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0