2013-10-29

2013-10-29 | 23:01:47
Hej där!
Skäms på mig som är så jävla kass på att blogga nu för tiden. Men är inne i en jävla migränperiod just nu. Vet inte vad det är som triggar den. Men har haft återkommande migrän och huvudvärk i 4 dagar i rad nu.. och det är inte skönt kan jag lova!
Jobbade kortpass idag och lade mig i sängen direkt när jag kom hem. Varit helt förstörd fram tills kvällen, och då tog jag en promenad ner till stan för att träffa Becca o Malin en sväng. Nu är jag hemma igen och känner att värken smyger sig på...
Förhoppningsvis blir det bättre när jag somnar.
 
Imorgon tänkte jag och mina goa väninnor festa till det lite. Vi fick väl mersmak efter lördagen haha... Så det skall bli skojsigt.
 
Puss på er raringar
 
Saknar denna filuren. Hon har ju tagit sitt pick och pack och flyttat till Norge med sin boyfriend! Fan vad alla växer upp snabbt?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vänta lite här nu va, har hon flyttat till Norge?!?

2013-10-30 @ 09:09:07
URL: http://raatikainens.blogg.se
Postat av: cornelia

Haha åh men vad sjukt!! Jag har också haft en migrän-period i fyra dagar nu... saknar dig också min fina!♡

2013-10-30 @ 09:24:31
Postat av: Anonym

Var köpte du din klänning? :) superfin!

2013-11-13 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0