10 saker ni inte visste om mig

2013-10-14 | 23:39:37

1. Jag kan dra ut min navel, om jag suger in magen. (Rätt så grose faktiskt hihi)
2. Min vikt skiftar lika mycket som en kvinnas hormoner under puberteten
3. Det värsta jag vet är att bära tungt. Får flipp och blir mordisk
4. När vi endå talar om saker jag hatar.. Så har jag en lista... Do you want to know how it looks?
5. Roligaste jag vet är riktigt tjocka personer som springer, eller tanken på det. Skrattar så jag gråter (vet, är hemsk)
6. Är helt obsessed av x-men filmerna. Har sett varenda en av dem minst 8 gånger.
7. När jag blir kär, blir jag FÖR kär.
8. Drömmer mardrömmar nästan varje natt, och ofta samma dröm eller fortsättningar på tidigare drömmar. Sjukt att jag ens vågar sova ensam haha... 
9. Tycker det är äckligt med nagelbitare.. Men är tyvärr en själv.
10. Att vara kissig är det värsta som finns enligt mig. Därför kissar jag typ minst 7 gånger per dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0