sommarväder

2013-05-28 | 21:37:03
Hur underbart är inte vädret? Lycka på full nivå. Måste se till att ta mitt första dopp snart också. Badade ju när jag var nere i Spanien, men det räknas nog inte...
 
Har i alla fall varit och kikat på västerskolans musikklasser nu. Åh vad jag saknar att sjunga. Ryser ihjäl när jag hör riktiga stämsånger, nästan så att jag börjar gråta. Finns nog inget jag tycker är finare.
 
Alla andra klasser verkar vara lediga fram till studenten nu också? Gött för dem. Dock älskar våra lärare att straffa oss - så vi har skola ända fram tills studentdagen. Jippie!
 
Nu skall jag plocka fram guran och lira lite låtar. Kanske har jag gnistan kvar?

Kommentarer
Postat av: J17

Wow så söt

Svar: Taack så mycket :D
Klara Miller

2013-05-29 @ 00:24:38
Postat av: Anonym

hot as hell

Svar: Taack så mycket anonymis!
Klara Miller

2013-05-29 @ 00:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0