valborgsfirande

2013-05-01 | 19:46:00

 

Igår var det partey, minst sagt. Hängde med min bff och hennes polers och det var riktigt skoj! (fram tills någon som inte ens bor i detta landet förstörde hela min jävla kväll) Avskyr att jag fortfarande blir påverkad av sånt här, och denna gången var det fan droppen!

Bortsett från detta så var allt jävligt bra. Blev drunk som ett svin, invgde trägårn första gången i år och sneade lite (eller mycket) haha...

Vaknade upp hos Beccan idag och kom inte ihåg hur jag kommit dit eller vart jag var. Tänk så fel det kan bli haha. Värsta bakisdagen i mitt liv idag med, men man får väll skylla sig själv samt skylla på en viss person som förstör.

Tack för mig /arg och bakis tjej


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir bättre älskling<3

2013-05-02 @ 10:40:12
URL: http://jorebeccas.blogg.se
Postat av: Emma

Alltså du är föör snygg...

2013-05-02 @ 10:50:29
URL: http://eemmafoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0