united states of america

2013-03-14 | 20:27:37
Kikat igenom bilderna från USA från när jag och Sara var där för några år sedan. Fanns typ ingen bra bild på mig haha, men här får ni några goa som ser somriga ut.
Pappa verkar vara riktigt sugen på att dra dit några veckor i sommar, så jag hoppas verkligen att det blir av! Jag själv har blivit mer och mer taggad på att kanske dra dit och bo i några år eller bara resa runt i några månader. I så fall måste jag fixa mitt amerikanska pass så jag slipper stå i de svinlånga köerna för att komma in i landet.
Oh i just love america!

Kommentarer
Postat av: j17

så sjukt fin :) kul med lite annorlunda bilder o fina

2013-03-15 @ 11:40:03
Postat av: johan

Vad snygg du är i din vita bikini!

2013-04-04 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0