energi

2013-03-29 | 18:42:16
Heej alla goda och glada!
Igår drog jag och Beccan ut lite impuls för att festa. Dock sket det sig då krogen hade 20-årsgräns, så vi stannade hos en polare istället. Sovit 1 timma under natten... men det sjukaste är att jag har haft den mest otroliga energi någonsin idag. Har sprungit runt på jobbet som en duracelkanin och känt mig så jävla bra!!! Om lite sömn resulterar i en sådan energi varje dag borde jag börja sovstrejka helt!
 
Har i alla fall jobbat och det har gått sjukt bra. Nu är jag hemma och är fortfarande full och sprudlande av energi, funderar på att dra ut och springa... Men det får i så fall bli när jag är klar med min svenska.
 
Hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0