rihanna skirt

2013-06-11 | 17:02:00
Tjenis!
Hemkommen från jobbet och har nyss mölat i mig två hamburgare wrapped in sallad. Mums och jävlar vad mätt jag är. Om en halvtimma skall jag sätta mig på bussen ut till torp igen för att möta upp pappa som kommer hem från Norge en sväng. Tänkte hänga med ut till Ammenäs ikväll och umgås lite, är där så sällan.
Köpte även med mig denna "Rihanna Skirt" från Gina Tricot häromdagen. Kändes som ett litet måste nu till sommaren och till USA. Har miljontals shorts hemma, men knappt någon kjol. Illa illa.
Längtar något fruktansvärt till shoppingen i USA också, kan tänka mig att jag lär bli totalpank tills hemfärden. Men det är det nog värt!
Top - Weekday, Kjol - Gina Tricot, Skor - Have2have
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi skjol

2013-06-11 @ 22:30:57
Postat av: Anonym

sjol, shol, schol, chol, stjol.

2013-06-11 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0