ibland behöver man skriva av sig

2013-06-09 | 21:40:04
Kan även tala om att en stor del av min frånvaro det senaste beror på att jag fastnat i serien Vampire Diaries. Så sjukt bra. Kan verkligen inte sluta titta.
 
En massa tankar som flyger omkring när man kollar på "kärleksserier" också. Jag kan med säkerhet säga att jag faktiskt upplevt den där sjukliga känslan av förälskälse.
Att den personen är det enda man kan tänka på varje minut av varje dag, och att man kan göra vad som helst för den.
Nu har jag dock varit ensam ett tag, och inte ens länge, och börjar känna hur känslorna försvinner, sakta men säkert. En del av mig är så sjukt lättad över att mina starka känslor inte är kvar, men en stor del har så ont fortfarande. Jag känner mig nästan tom, för den tidigare kärleken tog upp ALLT i mig. Lämnade inte rum till någonting eller någon annan, och det är bara sjukt nu när man tänker tillbaka.
Melissa Horn - Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut
 
Är så glad att vara ensam nu, för jag behöver verkligen växa. Men det är så tomt utan någon, och jag saknar verkligen känslan av att älska någon med hela sitt hjärta - hela sitt liv.
 
Nog om Love, behövde bara skriva av mig. Nu: åter till Vampire Diaries
 

Kommentarer
Postat av: hej

Väldigt fint skrivet! känns som om det kunde varit jag själv som tänkt och känt det som du skriver, och det har jag nog. men du fick ord på det. Fint!

Svar: Taack! Ja ibland behöver man skriva av sig, även om man blottar sina känslor lite väl mycket :)
Klara Miller

2013-06-10 @ 11:46:03
Postat av: Anonym

Vad hette han??

Svar: Inget jag behöver lämna ut här :)
Klara Miller

2013-06-12 @ 15:36:13
Postat av: rebecka eskelinen

han är inte värd dig för fem öre fina du <3

Svar: Hihi det har du rätt i gumman! Puss
Klara Miller

2013-06-13 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0