Bästa tisdagen

2013-07-31 | 09:15:21

Hej! Hade verkligen den bästa dagen igår med mitt favoritpar!
Mötte upp dem på förmiddagen i stan där vi köpte massa sushi och godis, sen drog vi hem till mig på ammenäs och myste. Vi plockade bär och sedan bakade vi godaste pajen. Sedan kikade vi en grym film och avslutade med att bada i havet när solen dök upp!
På kvällen käkade vi grill och efter det drog vi en impulstrip till Göteborg för att kika bio.
Och på riktigt, ALDRIG sett en så bra film i HELA MITT LIV!!!! Dör så bra den var! "Now you see me" hette den, och ni bara MÅSTE se den!!! Wiiiie, bästa dagen!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi mysigaste dagen verkligen och PÅRIKTIGT BÄSTA FILMEN JAG SETT!!!!!!! Pussss

2013-07-31 @ 14:19:18
URL: http://linairene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0