victorias secret

2013-01-30 | 18:07:00
Jag har helt glömt att visa den fina presenten jag fick från Malin som kom hem från en månad i Miami för ett tag sen. Hon hade med sig en bodymist, bodylotion och minttabletter från victorias secret. Världens gladaste blev jag, bästa Malin <3
Nu har jag samlat på mig ett litet gäng från detta märke, påsarna är ju så fina också! Kan inte allt man köper komma i sådana?
Dör för några bikinis jag kollat in på deras hemsida också, så funderar att beställa 2-3 st att ha i Rhodos i sommar, men ska kolla upp tull osv först, så jag inte blir helt pank av det!
 
Nu sitter jag med min BEDRÖVLIGA migrän och vill bara spy, men icke! Har samhällsprov imorgon, så nu är det pluggpluggplugg som gäller!
Toodles

Kommentarer
Postat av: emma

Love victoria's secret! Det är nog världens bästa affär!

2013-01-30 @ 18:29:07
URL: http://eemmafoss.blogg.se
Postat av: Emma s

fina!! vem ska du till rhodos med? :D

2013-01-30 @ 18:59:27
Postat av: ebba

klaris de där är delvis mina grejer...

Svar: Ah en av krämerna var din :) Resten mitt såååaatteeee
Klara Miller

2013-01-31 @ 18:11:41
URL: http://ebbamiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0