i'm back

2013-01-11 | 22:08:00
I'm back babies!
Har haft det helt underbart uppe i fjällen. Svinkalla, soliga och blåsiga dagar. Snön har varit helt fantastisk och knappt några backar som varit isiga. Dock hade jag riktiga problem med pjäcksorna och fick kramp hela-tiden... nu vet jag i alla fall vad jag ska önska mig i julklapp nästa år! (påminnelse till mig själv) En sjukt lyckad semester med andra ord. Timeade in den väldigt bra känner jag också. Så nu är jag redo för en ny termin i skolan!
 
Idag har jag varit helt utmattad efter en hel dag i bilen, så fick bli en låååång dusch med skrubb, hårmask, nyrakade ben och allt som hör till.
Imorgon ska jag äntligen få träffa mina goingar som jag saknat så fruktansvärt mycket! Happy girl!
Bloggandet ska bli bättre också, det kan jag lova!
Puss natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0