^

2013-01-23 | 17:52:54
Kom nyss in från en promenad på 6 km. Är så rastlös och ah jag vet inte... Men kan i alla fall inte koncentrera mig på plugget, även om jag vill.
Antar att det är för att jag inte riktigt brinner för min linje som jag skjuter upp allting hela tiden. Har verkligen gjort fel val. Inte mycket man kan göra åt det nu i alla fall. Men jag kan säga med säkerhet att jag inte tänker satsa på ett yrke inom samhällsvetenskap!
Som jag skrev i det tidigare inlägget, allt jag tänker på är framtiden nu. Det är på riktigt det enda som får mig att fortsätta kämpa i skolan. Utan mina och mina grymma vänners planer hade jag fan inte pallat skiten.
 
Nu ska jag ta mig något litet att äta och försöka slappna av i soffan en stund. Sedan tillbaka till det förjävliga plugget.
 
Gammal bild från April - 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0