turtleneck

2013-02-25 | 11:07:50
Godmorgon ni fina!
Drog till skolan vid 10 idag och så visade det sig att alla lektioner för dagen var inställda. Gött för mig! Tog bussen hem och nu tänkte jag sätta mig och skriva klart svenskan. Trodde att det skulle lugna ned sig lite efter lovet med plugg, men satan... nu kom det bara mer. Förstår inte hur de tror att vi skall klara av allt?
Aja, mega plugg resten av veckan då! FUN LIFE
Ser i alla fall fram emot helgen då det bär av till Stockholm med min babe! :D Wihooo vad kul vi skall ha det!
 
Hörs mer sedan

Kommentarer
Postat av: emma

Beauty!

2013-02-25 @ 14:54:41
URL: http://eemmafoss.blogg.se
Postat av: j17

Omg! så sjukt snygg du var på dessa bilderna

2013-02-26 @ 09:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0