Svar på tal

2013-02-20 | 15:36:24
Anonym Om: Polotop
Vart kommer byxorna ifrån? Letat överallt men hittar inga..hade vart snällt!!!!
Svar: Byxorna kommer från American Apparel (som jag nämnt typ tusen gånger). De finns i alla deras affärer och på hemsidan HÄR! Jag köpte mina när jag var i London för 700-800 kr tror jag(?) men vet att de finns i Stockholm osv.
 
Anonym Om: Green
vad är det för effekt?
Svar: Har använt mig av appen Pixlromatic och effekten heter Julia, om jag inte minns fel! :)
 
Johan Om: Polotop
Skitsnyggt! Mer sånt! ;-)
Svar: Tack haha, ska försöka! :)
 
AnonymOm: Polotop
???
Svar: ? onödig kommentar?
 
J17 Om: Polotop
skitsnyggt mer sånt här, riktigt snygga byxor!
Svar: Tusen tack, jag gillar dem mycket! :D
 
AnonymOm: Tankar om T
vart kommer byxorna ìfrån?
Svar: Eftersom det inte är min bild vet jag inte, men antar att du syftar på bilden på Candice och då tar jag för givet att byxorna kommer från Vicoria's secret. Härhittar du deras träningsbyxor och annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0