i'm riding solo

2013-02-26 | 22:57:52
Godkväll hörni. Inte hunnit sätta mig vid datorn förens nu.
Haft en väldigt bra dag. Relativt lugna lektioner idag, jag hade bild och gjorde min tröja samt blev klar med mina rosor (som jag kommer lägga upp som bild i kommande inlägg). Gött mos, sedan har jag bara tjillat med mamma och pluggat.
Imorgon är det plugg som gäller igen, men skall försöka uppdatera lite bättre då.
Har förövrigt hittat de perfekta skorna till balen, dock verkar de vara slut i min storlek på internet vilket är "just my luck". Håller tummarna att det finns ett par i Stockholm när jag endå skall dit i helgen. Becca har dock ändrat sig och skall inte med längre, so i'm riding solo. Blir nog en upplevelse
 
Nu har jag lyckats få katthår i ögat, och det kliar något maniskt! Hörs imrn
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Vart hitta du själva tröjan? Har letat efter just en svart hur länge som helst! :)

2013-02-27 @ 14:24:27
Postat av: Klara

sv: Finns på rean på Gina tricot, 99 kr/styck! Ett riktigt kap!

2013-02-27 @ 16:58:04
URL: http://klaramiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0