the lina dress

2013-12-30 | 22:59:39
 
Ovan ser ni dagens impulsköp från Rut & circle, Victoria Törnegrens design såklart. Visst är den fin?!
Har dock världens beslutsångest om jag skall ha denna imorgon när vi firar eller min dödssnygga byxdress som jag köpte för någon månad sedan. Gaah!
 
För om jag väljer denna klänningen får jag köra på en mer söt stil, med lockar, stora fransar och vipp. Medan jag tänkte köra spikrakt, plattat backslick och sotade ögon om jag väljer jumpsuiten... Fan vad jobbigt. I-LANDSPROBLEM.
 
Så ni kan ju hjälpa mig lite här.. har ju trots allt några timmar på mig att bestämma...
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Klaris! Hur då dagens inköp?? Var köpte du den? SÅ FIN! Älskar den. Vill med ha! Puss / Lovisa

2013-12-30 @ 23:41:14
Postat av: Anonym

ska du ha strumpbyxor under klänningen isf??

2013-12-31 @ 14:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0