flytt osv

2013-08-08 | 21:22:20
Hej goingar! 
Har varit lite distant från bloggen eftersom vi håller på att flytta. (Och nej, jag flyttar inte hemifrån - än.) Denna gången flyttar jag med Mamma och Ebba till en större lägenhet. 
Egen lägenhet kommer jag fixa så fort jag hamnat på ett jobb där jag vet att jag kan stanna. Biltema är ju mer utav ett sommarjobb, och utan heltid klarar jag inte av att bo ensam. 
 
På tal om jobb, nu är det bara en och en halv vecka kvar innan mitt sommarschema tar slut. Känns riktigt bittert. Men funderar på att dra iväg till diverse städer och söka. Känns inte som att Uddevalla har så mycket arbeten att erbjuda oss ungdomar. I alla fall inga där man får en lön man kan överleva på...
Tror jag kommer bli alldeles för rastlös om jag bara jobbar 3-4 dagar i veckan.
 
Ska försöka fixa internet i lägenheten snart också, så att jag kan uppdatera här mer. Samt tanka filmer. 
Det är rätt ensamt på kvällarna som ni kan förstå?! Har bara min lilla mobil och en kass radio.
 
Nej, nu ska jag vänta tills denna filmen tankat klart. Sen blir det en promenix ner till lägenheten igen. Imorgon börjar jag först klockan 2! HELL TO THE YEAH! Sovmorgon så in iii!
 
En gammal bild från Stockholm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0