svar på tal

2013-04-05 | 18:13:10
Anonym Om: ~
Smal men otränad. varför skrivrr du hela tiden att du ska träna o ta tag i de. men inte gör det? :)
Svar:
Haha jaadu... Har tyvärr varken tid eller ork just nu när jag har så mycket i skolan. Sedan tycker jag att all hypad träning börjar gå till överdrift. Tidigare har jag tränat för att det är skönt och kul, men nu är det en sån jävla press på att man ska ha abs och vara fit.
Går lite emot strömmen och skiter i det helt enkelt. Vill egentligen träna, men inte så pass att jag får synliga muskler. Det är inget som tilltalar mig direkt, så jag gör det när jag känner för det helt enkelt.
 
Sedan har jag väl haft mina perioder när jag levt nere på gymmet och ätit "supernyttigt" osv. Men det är oftast dåliga perioder.. när jag inte varit nöjd med min kropp eller kännt mig otillräcklig. Nu kör jag lite impuls pass när jag har lust och det passar mig bra än så länge!
 
En bild från förra året när jag hängde en del på gymmet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja okej, ah jag bara undra :)
men starkt gjort utav dig iaf. håller verkligen med om.att ALLA tränar för att få anygg kropp.. egentligen inte för att må bra..

2013-04-05 @ 20:53:49
Postat av: Emma

Bra skrivet!!

2013-04-06 @ 08:27:26
URL: http://eemmafoss.blogg.se
Postat av: j17

snygg! fler såna heta bilder ;) passar i små underkläder xD

2013-04-06 @ 08:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0