bibblanuppdate

2013-04-11 | 15:35:23
Hej på er!
Sämsta bloggen verkligen, men antar att det blir så när man har fullt upp med annat. Mitt mobilinternet har dött igen, så kommer inte kunna blogga från mobilen förens nästa månad - vilket suger balle!
Men får väl se det positivt och fösöka ta lite kort med min systemkamera istället då!
 
Nu sitter jag i alla fall nere på bibblan i stan och skriver klart min filosofi. Det är så mycket lättare att plugga när man inte är hemma, så här kommer jag nog spendera mycket tid de närmsta två månaderna.
Om en timma skall jag dra mig till torp för att leta bikini. Ska nämligen till Spanien nästa lördag, bara en snabbis, men endå! Lite färg lyckas jag nog få på tre dagar (kan man hoppas!)
 
Back to work. Vi hörs ikväll darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0