off with your head

2012-09-16 | 23:02:05
Godkväll mina goa!
Söndag idag och måndagsångesten börjar smyga sig på! Dock har jag min första sovmorgon i 3:an imorgon, så det skall bli härligt.
Idag har jag tagit det ganska lugnt, umgåts med en vän, promenerat, ätit KÖTT för sista gången på två-tre månader och softat i soffan. Till veckan kommer min underbara Grandma på besök, men hinner bara träffa henne i två ynka dagar då jag drar till Scottland och England med min lilla klass på fredag. Jätte tråkigt verkligen, har ju saknat henne så mycket! Får njuta av den lilla tid jag får med henne.
 
Har varit sjukt dålig pli på mig med träningen det senaste också, men efter England skall jag ta tag i den ORDENTLIGT!
 
Nu skall jag lyssna på lite goa låtar, sedan skall jag däcka skönt i min dubbelsäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0