svar på tal

2012-10-11 | 13:30:29
alicia Om: White
vart har du köpt dom där byxorna? :)
emma Om: Girl in black
grymt snygga byxor, var har du köpt dom? :)
Svar:
Byxorna är från American Apparel, och modellen heter disco pants :) Supersköna dessutom!
 
sara Om: Girl in black
Vart kommer toppen ifrån? jag skulle så gärna vilja veta! :)
Anonym Om: Girl in black
vart är linnet ifrån? svara gärna i eget inlägg äru snääääll
Svar:
Det är en body, kan visa närmare bild någon dag snart! Den är skitsnygg!! Köpte den i London i en butik jag inte minns namnet på tyvärr :/ 
 
Anonym Om: Gårdagen
vart kommer linnet ifrån snygging?
Svar:
Linnet är ett vanligt basic svart från Gina Tricot, och den transparanta sakimojen är från Vero Moda :)
 
Sara Om: utklädnad
Vad är du utklädd till på den andra och tredje bilden? :)
Svar:
Haha på den andra skall jag väll föreställa någon slags "spion" och på den tredje skall jag föreställa Greta (hans och greta) eller som min syster tyckte...en hollänsk öltjej ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0