Stripes

2012-10-18 | 10:04:00

Godmorgon goingar.

Fullspäckad dag igår somsagt, sov hos becca som vanligt haha. Bor nästan där på skoldagar (och helger med för den delen), så mycket lättare att ta sig till ställen från stan än från Ammenäs eller Kurveröd.

Idag är i alla fall schemat fullt igen, blir skola fram till 20 i 4, sedan snabbt hem för att duscha och packa, sedan jobb till sent och efter det plugg… Skolan förstör verkligen, blir så arg att de alltid skall planera in allting samtidigt. Jag menar, 3 prov på en vecka plus läxor är inte okej när man jobbar och har annat för sig…

Men nu skall jag inte klaga mer, utan jobba med den tråkigaste uppgiften of all times. Hörs sen


Kommentarer
Postat av: Anonym

grym blogg! men varför går det inte att följa den på bloglovin?

Svar: Jag har ingen aning faktiskt, är sjukt dålig på att fixa med sånt, men ska be någon att hjälpa mig :)
Klara Miller

2012-10-18 @ 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0