i'm a superman thanks to lois lane

2012-10-22 | 21:42:12
 
Godkväll mina kära vänner!
Är sjukt trött efter en grym helg nere i helsinborg, så direkt efter skolan somnade jag i soffan och har legat där fram tills nu typ... Skall snart gå upp och fixa mig något att äta, kanske en omelett eller liknande. Känns som att jag börjar tröttna lite på det vegetariska utbudet av mat, håller mig till ägg som jag vet är gott.
Och på tal om mat, sjukaste saken hände idag! Som vissa vet, så är jag allergisk mot att få tomat på huden (får utslag osv), men har alltid kunnat äta tomat... fram tills idag... tog två skivor på mackan förut och hela halsen svullnade upp, knappt så jag kunde andas haha. Så hädanefter blir det no tomatoes för mig..
Skall försöka få lite mer inspiration till bloggen nu med, hatar när det är så tomt på inlägg...
Här har ni en mysig låt som jag fastnade för nere i hibbi: Robin Thicke – Superman
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0