books

2012-10-12 | 22:49:54
Vet inte riktigt vad det är med mig nuförtiden? Blir så galet trött på fredagar. Idag när jag kom hem satte jag på en film och somnade efter bara 5 minuter, sedan sov jag i tre timmar tills pappa kom och väckte mig. Och nu, redan 10-11 på kvällen är jag dödstrött, sån partypooper...
 
Har i vilket fall haft en mycket mysig kväll. Min bror och hans flickvän än här över helgen från Hibbi, och det är så kul att träffa dem eftersom vi knappt ses längre. Det bjöds på skaldjursmiddag och vin i mängder (jag åt kantarellsoppa eftersom jag är vegetarian nu under en period) samt lite x-factor tittande.
 
Nu säger mina ögon godnatt snart, så vi hörs mer imorgon. Godnatt lovers
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0