undies

2012-11-16 | 15:27:00
Går nog inte att beskriva min kärlek för fina underkläder med ord. Med dessa är i alla fall mina senaste tillskott från England. (Visst är jag duktig som inte köpt några sen dess?)
Den rosa kommer från Assesorize och den syrenlila med glitterspets kommer från Victoria's secret. Såå fina, och bilden gör dem inte riktigt rättvisa, men känner inte för att ta kort med dem på inför er på bloggen.. to bad huh?
Den från VS kan ha varit den dyraste Bh:n jag någonsin köpt i hela mitt liv. Ca 700 kr lade jag nämligen på den. Så dyr att jag ännu inte vågat använda den, men det skall jag snart ändra på. Den gör nämligen ett mirakel för klyftan. Helt sjukt vad snygg den är på. Mmmm looooooveeee

Kommentarer
Postat av: Johan

Kunde jag inte få se dom på dig! ;-)

2012-11-18 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0