tea tree skincare!

2012-11-15 | 23:47:05
Måste bara tipsa om de bästa produkterna jag vet för tillfället. De har verkligen räddat mitt liv (om jag nu skall krydda lite..) och hade inte klarat mig utan dem nu.
Kommer ni ihåg, som läst min och Saras blogg tidigare, hur finnig jag var förr? Hade riktiga problem med acne och fick tillochmed äta mediciner för att bli av med mina problem. Dessa bilder är tagna efter pencillinkuren, och endå var min hy bedrövlig:
Sedan började jag använda dessa produkter från The body shop, och allt har blivit sååå mycket bättre. Har varken ändrat matvanor eller liknande, utan jag tror att det helt beror på mitt val av produkter! (använder Id Bare Minerals när jag sminkar mig också, som sägs dämpa inflamationer i huden). Nu ser min hud ut såhär, HELT UTAN REDIGERING. Är det någon mer än jag som ser en enorm skillnad?:
Just nu använder jag mig av deras face wash, toner och ansiktsmask, och de är helt gudomliga. Luktar helt underbart fräscht också! Ett riktigt tips!!! Finns massa saker ur just denna serien för problemhy och jag tycker verkligen att ni som har problem borde testa den!
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj vilken skillnad! Fan va kul när saker funkar!! Åt också mediciner förut för min acne, kanske ska testa dessa också, min hy kommer i sån jääkla obalans på hösten/vintern när de blir kallt :(

Svar: Tycker jag du bör göra! Denna serien är verkligen superbra! :D
Klara Miller

2012-11-16 @ 07:22:04
URL: http://Linnzies.blogg.se
Postat av: cornelia rohlsson

TACK KLARA!!!

Ska prova dessa. Hoppas de ger skillnad! :D

Svar: Så lite så! :D Tycker jag absolut att du skall göra, superbra verkligen! :D
Klara Miller

2012-11-16 @ 09:58:39
URL: http://corneliarohlsson.se
Postat av: Iddan (Äddan)

faaaan vad gött för daj klara hoppas det funkar på mig med då! ;)

2012-11-16 @ 15:28:53
URL: http://atyde.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad kostar dom? :)

Svar: Vet inte exakt, då jag senast köpte mina i London. Men tror de kostar runt 200 kr styck i sverige..
Klara Miller

2012-11-17 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0