Svar på tal

2012-11-07 | 14:30:43
Ärlige Göran Om: Vernis
Fake nagellack? För så ser inte ett vanligt Dior nagellack ut!!!!
Svar:
Haha jag har inte den blekaste?! Vem bryr sig om märket är äkta eller inte egentligen? Bara en fin färg tyckte jag :)
 
theresa Om:
sorry men det där är INTE hälsosamt... visst man kan vara naturligt smal men att döma av deras kroppar tränar dom mycket mer än dom äter, eller vad tycker du?
Svar:
Visst är de smala, men jag tycker den slags kropp tjejerna på bilderna har är dödligt snygg! Så skulle jag vilja se ut och jag fick bestämma :) Är inte så mycket för att man ser musklerna på tjejer (visst är det sjukt snyggt på vissa, bara inte på mig), utan tycker det är snyggare när man är smal och slank/fit. Och från bilder går det inte att avgöra om de lever hälsosamt eller inte, men det är mycket möjligt det du påstår! :) Är inte så insatt i kost och träning tyvärr
 
Anonym Om:
Har du börjat med ditt körkort?
Svar:
Haha nej tyvärr har jag inte det! :( Är superrädd för att köra bil, finns typ inget läskigare. Drömmer mardrömmar om att jag kör utan att veta hur man gör, krockar, blir instängd osv. Kan bero på att jag är klaustrofobisk också, avskyr små utrymmen.
Men har i alla fall ÄNTLIGEN tagit tummen ur röven och bokat handledarkursen haha (woop woop), så snart är jag förhoppningsvis igång med övningskörandet, teorin och allt som hör till!
 
En bild på mig och Alice från när vi var i Scottland med klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0