svar på tal

2012-11-26 | 22:22:42
Karin  Om:
Snygg tröja. varifrån?
svar:
Taack, den är från h&m Devided, köpt på rean! Så skynda fynda! ;)
 
Frida Om: strike a pose
Hej, har förstått att du går spint. Hur är det och hur mycket engelska är det? Funderar på att börja!
 svar:
Tjenare! Ja det gör jag! Vi har nästan alla våra kurser på engelska, i alla fall nu i trean. I tvåan var det också mycket engelska, men ettan var det bara engelska (såklart), matte, naturkunskap och idrotten typ. Jag är inte speciellt nöjd med spint. Säger inte att det är en dålig linje, men jag hade förväntat mig så mycket mer. Det är få som går spint, så man blir lite smått avundsjuk på samhällsklasserna som har stora och livliga klasser... Vi har haft många grymma lärare, men också många helkassa (enligt mig då). Känns även som att vi på spint har mer press än andra samhällsklasser, då tidigare spintare varit kända som "pluggisar", vilket jag tycker är negativt. Men annars är det en bra linje! Älskar ju engelska, så det är därför jag går kvar! :D
 
 Anonym Om: Dör sugen-döden
manligt kille utan hår, du kanske springer runt och slickar på tjejmagar också, bögjävel
svar:
Haha men det var väl en idiotisk kommentar?! Skulle jag plötsligt bli homosexuell för att jag tyckte denna bild var snygg? Eller syftar du på att killen är bög för att han är hårlös? Låt honom!
o Älskar killar med hår med för den delen pch det är minst lika manligt utan. Så lägg ner med att döma hörru! :)
Och nej, jag brukar inte springa runt och slicka på tjejmagar. Är så hetro som det bara går :)
 
sara Om:
Är du anställd på friskis? :D För friskis är väl ideelt?
svar:
Heej! Ja, friskis och svettis är en idiell förening. Dvs att vi funktionärer inte tjänar pengar när vi jobbar där (om det inte är på helger, då man kan få en liten summa). Istället för kosing får vi träna där gratis, vilket jag tycker är superbra! Men ja, man kan väll säga att jag är anställd på friskis, dock utan lön då :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0