skyfall

2012-11-03 | 00:50:10
Godkväll/natt mina små!
Haft den mysigaste och trevligaste kvällen på länge! Pappa hade ordnat en liten "överraskning" för mig och Ebba, då vi sällan umgås bara vi tre. Så kvällen började hemma med lite tilltugg och några öl, sedan mötte vi upp några vänner till familjen (roligaste paret jag känner; Nettan och Peter) och drog och käkade på Mortens inne i Uddevalla. Där blev det några fler öl och mycket skratt, och efter några timmar där drog vi vidare till bion för att kika den nya James Bond-filmen Skyfall. Jag tyckte den var riktigt bra, fast de drog ut rätt mycket på handligen! Och höll på att kissa på mig under filmen... Kan ha berott på all öl jag drack under kvällen, eller också för att filmen var så sjukt lång.
Nu är jag i alla fall hemma och skall göra mig iordning för sängen. Imorgon skall jag jobba, så det skall bli skoj. Efter det blir det förmodligen utgång med mina kära vänner (som någon hade frågat om i "shoot me"-inlägget)
Godnatt på er alla rara!

Kommentarer
Postat av: http://jorebecca.myshowroom.se

boboooo

Svar: bibiiii <3
Klara Miller

2012-11-03 @ 21:27:12
URL: http://jorebecca.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0