OMBYGGNAD PÅGÅR

2012-11-28 | 17:16:51

Godkväll sötingar! Bloggen är under ombyggnad som ni kan se, underbaraste Maja fixar och trixar lite, då jag är urdålig på allt som har med teknik att göra. Men snart är det klart och det skall bli så skönt med en ny design. Var så trött på den gamla.
Nu ligger jag i sängen med en stor kopp te och försöker läsa ut boken vi har i engelskan, går åt helvete rent sagt. Avskyr att läsa och det blir inte mycket bättre när boken är urdålig och tråkig i sig. Nej usch
Ikväll är min första natt att sova ensam också, har lite panik haha...
Hörs mer senare


Kommentarer
Postat av: lina

heej snygg ny blogg! vad heter typsnittet du har i din header? hade vart kalas om du kunde säga det! :)

Svar: Taack, är supernöjd! :D Jag vet tyvärr inte, då det inte är jag som gjort designen eller headern. Men kolla med majakarlsson.blogg.se, det är hon som är geniet bakom designen :D
Klara Miller

2012-11-28 @ 19:40:04
Postat av: emma

gillar den nya designen! skulle själv behöva byta ut min..

Svar: Du har ju superfin design Emma :D
Klara Miller

2012-11-29 @ 08:10:37
URL: http://eemmafoss.blogg.se
Postat av: Pelle

Nice! :-P

2012-12-02 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0