kvällssnygg med rött babyhår

2012-11-01 | 23:25:51
Jag är verkligen urkass på att blogga just nu. och det ber jag tusen gånger om ursäkt för.
Idag har jag jag myst hemma med pappa och katterna. Vi har kikat film och ätit mat. Är på rätt dåligt humör och mått dåligt nu på kvällen, undrar om inte någon jobbig sjukdom håller på att bryta ut? Har gått upp flera kilo i vikt också märkte jag nu. Hatar sånt! Vet att jag inte är tjock alls!! Men när man själv märker av att kroppen påverkas negativt av ens lata liv (jag har inte tränat på år och dagar). Och just nu väger jag mer än jag någonsin gjort tidigare.... Usch.
Måste börja ta tag i min vardag och träna igen, man mår så sjukt mycket bättre av det! Sedan bör jag nog lugna mig med festandet också.. Haha, har blivit varje helg nu, och förr var jag knappt ute en gång i månaden. Illa
Sorry för min lilla dagbok här, nu ska jag sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0