Kvällsmat

2012-11-15 | 21:23:00

Godkväll!

Kom nyss hem från ett SVETTIGT spinningpass. Har verkligen lärt mig att gilla spinning. Till en början avskydde jag det (gör fortfarande lite), men nu blir det bara mer och mer roligt då man märker att man kan lägga på mer tyngd och öka motståndet. Blir inte lika röd i ansiktet heller, utan bara helt genomblöt av svett. SKITGÖTT!

Nu skall jag fika på lite kvällsmat bestående av varma bär (hallon, blåbär, björnbär och lingon), turkisk yougurt med kardemumma samt en protteshake med smak av choklad, samtidigt som jag övar in mitt tal som jag skall hålla imorgon. Usch.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är chokladshaken god? aldrig smakat den! bara testat blåbär :)
grön förpackining hos energy fys eller ? :D

Svar: Tycker den smakar precis som Pucko, eller "Chocio" som det heter nu (blandat med mjölk då). Men maffig är den såklart. Jaa precis, den gröna på energy fys! :D
Klara Miller

2012-11-16 @ 11:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0